نماینده رسمی کالج DlD در ایران

آیا می خواهید یک شغل در علوم کامپیوتر داشته باشید؟

انگلستان نه تنها زادگاه اولین کامپیوتر مدرن بلکه اولین مدرک علوم کامپیوتر در جهان در سال 1962 در دانشگاه کمبریج بود.

امروزه رایانه‌ها دنیایی را که ما در آن زندگی می‌کنیم تعریف می‌کنند، و فناوری دیجیتال یک صنعت پررونق است که تنها در بریتانیا حدود 180 میلیارد پوند ارزش دارد.

آماده شدن برای حرفه ای در علوم کامپیوتر در کالج DLD لندن

تحصیل در سطح یک سطح علوم کامپیوتر در کالج DLD لندن، یک مدرسه شبانه روزی در بریتانیا و بین المللی با کالج فرم ششم، به شما امکان می دهد تا درک درستی از نقش و تأثیر فناوری های محاسباتی و دیجیتال در جهان داشته باشید.

DLD از یک مکان غبطه‌انگیز برای علاقه‌مندان به حرفه‌ای در علوم کامپیوتر برخوردار است که توسط استارت‌آپ‌های نوآورانه فناوری و فرهنگ دیجیتالی در قلب لندن احاطه شده است. پردیس هدفمند ما به خوبی مجهز به آخرین فناوری آموزشی است و امکانات پیشرفته ای را ارائه می دهد که از یادگیری نوآورانه ای که هنگام تحصیل در لندن انتظار دارید پشتیبانی می کند.

برای شغلی در علوم کامپیوتر چه سطوحی را باید طی کنم؟

حرفه ای در علوم کامپیوتر برای افرادی که علاقه زیادی به حل مسئله دارند و توانایی تفکر با ذهن منطقی دارند، یک مناسب طبیعی است، بنابراین حمایت از آن با دوره A Level مناسب کلیدی است.

ریاضیات سطح و حتی ریاضیات سطح بیشتر یک شروع عالی است وقتی به این فکر می کنید که برای شغلی در علوم کامپیوتر چه مطالعه ای داشته باشید. ریاضیات به شما توانایی تفکر انتزاعی را می دهد و شما یاد خواهید گرفت که یک رویکرد کنجکاو و پرسشگر را اتخاذ کنید، که در علوم کامپیوتر کلیدی است.

سپس گام بعدی می تواند مطالعه یک علوم طبیعی باشد تا سطح یک زیست شناسی، شیمی یا فیزیک را بررسی کنید، زیرا مطالعه هر یک از اینها به شما کمک می کند تا مهارت های حل مسئله، تفکر انتقادی و تحلیلی کلیدی را توسعه دهید که برای کار مفید است. با الگوریتم های پیچیده و داده های بزرگ.

یک سطح در روانشناسی نیز می تواند مفید باشد، زیرا این موضوع به شما می آموزد که انسان چگونه اطلاعات را پردازش می کند. ذهن انسان پیچیده ترین ماشین روی زمین است و دانستن اینکه چگونه کار می کند در درک الگوهای تفکر منطقی مفید است.

سپس، البته، یک سطح علوم کامپیوتر وجود دارد، با دوره آموزشی در کالج DLD لندن به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چه چیزی زیربنای فناوری رایانه است، الکترونیک دیجیتالی که باعث کارکرد آن می شود و چگونه از الگوریتم ها برای حل مسائل استفاده می شود که سپس به برنامه های رایانه ای تبدیل می شوند. .

سه مؤلفه اصلی در سطح A علوم رایانه وجود دارد که دانش، درک و مهارت های شما را توسعه می دهد:

سیستم های کامپیوتری (01): با مکانیسم داخلی CPU، تبادل داده بین سیستم های مختلف، انواع داده ها، ساختارها و الگوریتم ها، روش های مختلف توسعه نرم افزار و اینکه چگونه استفاده از فناوری دیجیتال ملاحظات اخلاقی و قانونی دارد، آشنا خواهید شد.

الگوریتم ها و برنامه نویسی (02): با استفاده از مؤلفه 01، یاد خواهید گرفت که چگونه می توان از رایانه ها، برنامه ها و الگوریتم ها برای حل مسائل پیچیده استفاده کرد.

پروژه برنامه نویسی (03): با تکیه بر تفکر محاسباتی خود، یک مشکل را تجزیه و تحلیل می کنید و سپس برنامه ای را طراحی، توسعه و آزمایش می کنید که آن را حل می کند و در طول مسیر آن را ارزیابی و مستند می کند.